090316

Hejsan allihopa=)

Nu blev ni väl glada? När ni får tidig uppdatering på en Måndag? Egentligen skulle jag sitta på min sista 1,20 minuters lektion. Men den vart inställd så vi fick sluta tidigare=) Skönt! Hmm.. Annars då? Jag är ju fortfarande förkyld. Och har ont i magen och huvut och så när jag vaknar, men det går över. Det mest irriterande är allt snoor!! Ja, det är skiitdrygt att gå i skolan när man inte kan andas knappt!! Men hoppas att det går över snart och att jag blir frisk=)
Hur är det med er?

Senare idag vet jag inte rikigt vad jag ska göra. Natha och lilly är här hemma så jag skulle ju kunna vara lite med dom om jag orkar. Annars så sa mamma att om jag hjälpte henne med maten, disken, tvätten och allt. Då skulle vi gå ut sen=) Så hoppas att det blir bra=)
Vad ska ni andra göra idag?
Hoppas att ni haft/får en bra dag iaf=)

Hörs senare=)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0