090317

Hejsan allihopa=)

Vet ni vad jag kom på imorse? Att om jag inte är så himla trött så hinner jag uppdatera innan=) Kul va? Så om vi har tur så kommer det att finns ett morgon inlägg, hedan efter (stavning?) Men om jag inte orkar eller hinner så får det bli så här, men det går ju det med=) Idag har jag varit i skolan. Där det har blivit lite konstiga saker;) Inte roliga saker! Det var nån som försökte spola ner en annans sko i toaletten. Jag tycker det var väldigt barnsligt gjort. Jag antar att det skulle vara kul, men det var det INTE!! Det var ett misslyckat skämt!!
Och i caféterian fick vi värsta nobben!! vi frågade efter vatten, och tjejen som står i caféterian så typ "det kan ni gå till toaletten och dricka" vi typ, jaha. Sen gick vi. En caféteria lixom!! Där borde man iaf kunna få ett glas vatten!! Men men, tydligen inte!! Aja, inget att hetsa upp sej för;) Sen var det enliten kille som råkade spy i matsalen. Det var skiitsynd om honom. Alla typ, "åhh.. vad äckligt" sen bytte dom plats till andra delen av matsalen. Jag tyckte skiitsynd om honom. Han fick åka hem efter det.

Senare idag har jag inget beestämt men det är ju väldigt solig och skönt ute=) typ 8 grader=) +8 alltså=) Så jag hoppas på att jag ska kunna gå ut senare=) Sen har jag en uppgift om tidningar och sånt kvar att göra till svenska. Den skulle egentligen ha varit inne i Fredags, men eftersom jag har varit borta 1,5 vecka så får jag lite längre tid och jag har varit ganska snabb=) Har bara en uppgift kvar att göra. Fast jag bara är iunne på min andra extra dag=) (om man inte räknar med helgen) så det är kul=)

Nu ska jag kolla mina dagliga bloggar och se om jag har fått några mejl=)

Hörs sen=)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0