090318

Godmorgon bloggen och alla läsare=)

Ser ni?! Om jag inte sölar så mycket eller ska skriva ett jättelångt inlägg så hinner jag faktist göra det här på morgon innan jag far till skolan som idag=)

Idag slutar jag halv 2 och kommer hem typ kvart över 2. Och om vi inte har en lektion i datasalen eller jag kommer till biblioteket så hörs vi då=) Idag börjaar vi med långementorstid, och sen sista lektionen är det franska. Det är ganska så kul faktis=) Vi har en vikarie eller vad man ska säga. En student som ska utbilda sej till franska/engelska lärare. Och hon har kommit till våran skola som student så våran riktigt lärare sitter bara längst bak och kollar och fixar med andra saker=) Rätt skönt faktsi=)

Nu blir det frukost

Puss


Kommentarer
Postat av: Cajsa

hehe ok.. ^^ jag lägger till dig nu! :)

2009-03-18 @ 20:24:17
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0