090323

Lessen att jag inte bloggade imorse, men jag åkte till min grandma direkt på morgonen, sen åkte vi in akut till tandläkaren när dom hade öppnat;)

Idag har varit en bra dag=) Jag vet inte om jag borde skriva varför, så det gör jag inte;) Men jag är glad idag, för idag har varit en bra dag=)

Hahha xD även fast det snöat typ hela dagen här så är jag glad, undra varför?! Jag vet helt ärligt inte, jag är bara glad idag;)

Aja, till evttigare saker;) Idag, inte gjort så mycket, på matten var det fan minus grader i klassrummet, jävligt bra tätat i fönstren!! Hahha xD iaf, så fick hela klassen sitta ute i korridoren;) Undrar hur många som egentligen jobbade;) Jag kan helt ärligt säga att jag bara gjorde 1 tal den lektionen;) Men jag lyssnade på musik, pratade med dom som gick förbi och satt och smsade. Herregud, man måste ju ta tillfälle iakt (stavning?) lixom;) Sen på svenska, SO och sista timmen fick vi sitta i datasalen=) Det var kul;) På sista lektionen skulle vi fylla i ett frågeformulär om skolan sen fick vi sluta;) Det var kul. Jag, Linn och Pontus gick till musiken:) Pontus spelade lite gittar men vi satt mest och snakcade och lyssnade på honom. Det var skönt;) Hahha xD sen kom Stefan (msuikläraren) och slängde ut oss!! Bara för att några småglin skulle spela. Aja, vi satt oss i korridoren, och Pontus nej förlåt Biffen;) låste ut lill.fredrik;) Hahha xD det var skiitkul;)

Pusshejj så länge

Du?! Nämnde jag att jag är glad idag? Iaf, jag är glad idag!!!=) 

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv; Och du tror att jag kaxar mot resten av mina läsare?

2009-03-23 @ 17:02:03
URL: http://memfis.webblogg.se/
Postat av: lisette

Hejsan :)

Nu har jag lagt upp flera kläder och saker på min outlet :)

ta gärna en titt massa nytt för bra priser..



Http://Lisiettee.blogg.se/outlet



KRAM:)

2009-03-24 @ 10:13:31
URL: http://lisettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0