090324

Hejsan allihopa=)

Har presic kommit hem från skolan. Har bara hunnit sätta igång datan och svarat på alla kommentarer=)
Idag har det snöat typ hela dagen här. Det känns ju kul för en som vill ha vår och sommar och shorts och brunbrända ben. Då måste man pälsa på sej igen, jg som trodde att våren kom förra gången. Då är det bara att plocka fram vinterjackan igen. =( Aja, jag såg att det skulle bli bättre väder i slutet på veckan. Hoppas att våren kommer då=)

Hmm.. Dagen har vart bra annars=) Inte hänt så mkt speciellt=)
Hur har eran dag varit?

Nu ska jag svara på mejl, sen ska jag börja städa mitt rum, ni vill INTE se hur stökigt det faktist är;)

Men vi hörs såklart senare=)
Puss

Kommentarer
Postat av: Cajsa

jag har repat hela dagen. har du gjort själv då? :)

2009-03-24 @ 16:24:17
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0