090325

Godmorgon bloggen=)

Idag är det skola till halv 2, kommer hem 2 ungefär, om det inte lbir något annat. Åhh.. Idag har vi musik=) Kul, kul. Sen efter det har vi matteprov, mindre kul, men det funkar väl det med. Jag vet att jag inte kommer få MVG för jag har inte gjort rödkurs, men ett G hoppas jag på iallafall=)
Vad ska ni göra idag?
Jag tänkte lägga upp ett inlägg, där ni bland annat får berätta om era smink tips, och kanske upplevelser om ni har några=) Låter det bra?

Nu måste jag kila, ska platta håret och lägga på ett till lager maskara. Sen är det dags för frukost=)
Vi hörs senare;)
Puss

P.S. Jag svarar på alla kommentarer när jag kommer hem=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0