090326

Godmorgon!

Idag är det lång dag, då kommer jag inte hem fören klockan 4 i eftermiddag. Men det går väl det med. Idag har jag som sakt 1 fysikprov att göra och kanske 1 biologiförhör, men vet inte om det var idag eller imorgon. Jag sskulle också ha gjort franska igår, men det glömde jag faktist såå får ta hem i helgen och gära lite då. Jag ligger redan efter i franska, bara för att dom började när vi var utomlands, och då har dom typ gjort hela schemat. Men Emma och jag har bara typ gjort 2-3 övningar. Inte för att det är så många på det där schemat, men vi har 4 lektioner på oss, och 4-5 övningar kvar. Dom är ganska svåra också så man behöver hjälp av någon som kan franska.

Aja, det tar vi senare ikväll. Nu ska jag fixa håret, och sen frukost. Sen på bussen måste jag nog plugga lite till provet (ovh förhöret) i NO ämnena.

Hörs senare idag=)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0