090327

Det är till och med den 27:de idag=) Det betyder att mars snart är slut och då är det vår=) Jippie=) Idag ska jag ju till skolan som vanligt, sen eefter så sk jag kanske direkt in till stan, men bara kanske. Får ni ingen uppdatering runt 2 så åkte jag till stan=) Men kommer hem runt 4-5 så vi hörs väl då annars=)
Tack för alla tips i inlägget nedan=)

Imorse tror jag faktist att jag vara riktigt trött. Först så låg jag kvar i sängen när klockan ringde (det gör jag aldrig) sen så upptäckte jag nyss att jag hade spillt foundatino på båda mina tröjor!! Både linnet (under) och tröja (över). Fattar  ni hur duktig man är då eller? Hahha;)

Nu ska jag byta tröjor, fixa håret sen frukost=) Hinner nog idag med, presic som alla andra dagar=)
Puss så länge

Svara som vanligt på kommentarerna när jag kommer hem=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0