100 inlägg

Jag såg att det förra inlägget jag skrev var med 100:de inlägg=) Det är väl värt att firas eller? Hur vill ni fira det? Kom gärna med förslag. Vi kanske skulle kunafira det med ett enkelt löfte bara? Att jag från och med mitt 100:de inlägg kommer att ha bilder i dom flesta inläggen? Jag tycker ändå att det blir bra eller har ni några invändningar? 
Jag tycker faktist att jag har gjort ganska bra ifrån mej idag=) Jag menar, det har faktist varit ganska många inlägg eller hur?=) Och bilder i dom flesta av dom=)

Nu ska jag fortsätta städa lite här=) Och hoppas att det blir fint=) Eller jag kanske ska ta en paus från städandet och kolla lite i mina bilder? Tycker jag låter mycket bättre eller hur?

Puss på er så länge=)

Jag kän väl inte svika mitt löfte redan i det 101:a inlägget heller?
Fin bild i solskenet från kvällspromenad


Kommentarer
Postat av: Cajsa

haha jo precis.. XD det är ju bra träning.. XD hehehe.. :P (alla gnäller på mig nu över att jag inte borde träna nu när jag är sjuk dock men va fan... JAG ÄLSKAR DET JU! XD hehehe.. :P)

2009-03-24 @ 20:31:21
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Ellinor

grattis till det hundrade inlägget ;)

2009-03-25 @ 09:03:22
URL: http://nakenelmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0