Final!

Nu börjar snart melodifestivalen, har inte sett alla avsnitt men nu är det ju finalen iaf! Jag hejar ju helt klart på Carolina af ugglas!! Hahha;)  nej, jag skojja bara. Jag hejar (presic com alla andra tjejer) på E.M.D och Heat faktist=) Jag ska sätta mej framför TV:n nu snart. men kommer nog inte hinna sen hela. Ska fixa käk också. blir antagligen en pizza. För inegn orkar laga mat;)

Btw, jag har glömt att berätta att jag har fått min tandställning nu. inte så kul, men jag kommer ju ha snyggast tänder sen när det är klart=) Jag har ju snyggaste tandställingen också=) Den är helt rosa! Hahha;) Men man kan välja färg på några snoddar och då valde jag rosa;) Ni kommer nog få höra mitt tjaj om att jag har ont i tänderna ganska ofta men 1-2 månaders mellanrum ska man ju spänna den och det gör j*vligt ont i tänderna! Aja, jag kommer nog att överleva. Om inte annats så måste jag, för tänderna;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0