Flätor

Så, nu är jag hemma från skolan också=) Har ni haft en bra dag? Det har jag=) Matte provet gick faktist ganska bra=) det var 5:an och kite på 6:an på B-delen som jag inte fattade, men allt annat kunde jag ju=) Det var bra, det tog ca 45min för mej att göra provet, och vi hade typ 100min på oss, det är väl nästan 2 timmar eller? Sen hade vi lunch efter så man fick stanna kvar om man ville. Men vi drog ju såklart när vi var färdiga=) Så vi fick 2 timmars rast=) Fett skönt;) Men Linn fixa flätor på mej då=) Dom vart ganska snygga=)
Hahha xD kolla vad jag gör med munnen;)
Snygga flätor=)

Men hoppas att det kommer bli helt "affro" sen när jag tar ut dom, och att det blir snyggt såklart;) 

Nu ska jag kolla min mejl och bilddagbok och lite, sen ska jag fortsätta med min städning=) Det börjar se bättre ut nu faktist=) Trodde helt ärligt att det inte skulle gå att få ordning på det, men det börjar bli ganska så snyggt nu=)

Pusshejj

Och du Jenni, kissa inte ner dej av nervositet nu;) Hahha skojja bara=) Du kommer klara det fint. Kom ihåg till höger!!!;)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

snyggt håret blev :)

2009-03-25 @ 15:20:41
URL: http://nakenelmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0