Helgen

Fredag: Idag åkte jag ju till min mormor på morronen. 06:00 på morronen!! Fattar ni?! På min lediga dag?! Men det var trevligt att träffa henne igen=) Sen efter några timmar gick vi till min minsta kusin. Prsesic när vi kommit dit, då kommer min kusin som jag skulle vara hos i helgen, så jag fick lov att klä på mej igen, sen gick vi hem och hälsade på hennes farfar. Asså hem till hennes farfar=) Han var jättesnäll, och lagade jättegod mat=) Där så gjorde vi lite läxor, eftersom  jag inte gjorde några på Kanarieöarna, så  har jag lite att at igen, men jag är ifatt i det mesta nu=) Har ett prov kvar att göra som jag missade sen är jag klar. Ska bara lämna in uppgifterna=) Iaf, den dagen gjorde vi inte så mkt mer. Vi satt vid datan och bara var=) senare p kvällen, när vi haade gjort oss i ordning och skulle sova, så presic när jag skulle krypa ner under täcket så släppte något i min mun. Jag bara flyger upp och in på toaletten. Då hade en såndär "plupp" som man immar fast på tänderna när man har tandställning, en sån hade lossnat!! Men tandregleringen har inbte öppet på helgen, så den är fortfarande kvar i min mun!! Hahha xD lyckad man är då;)


Lördag: Idag var vi hemma hela förmiddagen, sen på eftermiddagen så åkte vi och hälksade på våran moster som fyllde år förra lördagen men då var vi ju inte hemma så då kunde vi inte gratta henne så vi gjorde det idag istället=) Sen när vi kommer hem till Micke (Jenni/min kusins pappa) så fick vi en liten chock, men vi skyndade oss i på Jennis rum och satte oss vid datan på en gång. Sen efter typ 20 min har vi bestämt att vi ska ut igen, så Jenni frågar om lite pengar. Sen drar vi ut och träffar Sebbe, sen drar vi till godisgallerian och köper godis=) Fan vad kul vi hade då asså;) Sen går cvi runt lite, sen drar vi hem till oss, och Sebbe hem till sej;) Sen presic när vi kommer hem så hinner vi sätta oss framför datan, och sen ska vi ut igen. Då ska vi ut och käka. Så när vi har beställt ringer vi Sebbe och säger att han ska komma. Och fan vad roligt det blev. Jag är så jävla lkätt lurad;) Hahha xD Så jävla fult;) Aja, han kommer och käkar med oss, och vi har lite kul, sen går vi med honom hem, sen drar vi hem till oss, och kollar på TV och sitter vid datan sen sover vi;)

Söndag: Hahha xD vi vaknar och är skiit trötta;) Hahha xD Micke ger oss utegångs förbud idag. Hahha xD Bara för att vi är så jävla trötta så han tror att vi gjort något annat;) Men vi dricker lite cola och blir skiit pigga direkt;) sitter vid datan lite och så.. Sen när vi ska ut då börjar det snöa!! Jävla skiit, men då blir det till och stanna inne hela dagen istället;) Men det var kul det med. Och imorron kommer jag missa några timmar i skolan på morronen, ska till tandläkaren med min tandgrej som har lossnat. Men måste upp tidigt iaf!!!

Aja, nu har jag skiit ont i huvet, men det kan bero på att jag kanske har hällt i mej LITE för mkt cola. Fan inne på typ 5-6 den här helgen!! Och jag dricker alldrig cola annars!!

Aja, hade sså bra så hörs vi sen=)
Puss

Kommentarer
Postat av: Cajsa

hahaha jo men precis! :P gjort idag då? :)

xx Cajsa

2009-03-22 @ 19:40:12
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Angelica

vad härligt :) Jo min helg har varit helt okej den, fort har den gått :o

puss!

2009-03-22 @ 20:50:10
URL: http://angelicabe.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; härligt du :D

min helg har vart underbar med verkligen :D

2009-03-22 @ 21:00:53
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; ja verkligen, helgen borde verkligen vara längre tycker jag ;O

2009-03-22 @ 22:09:57
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Cajsa

jag har gjort en hel del denna helg men de största sakerna är väla isshowen och repet.. :)

2009-03-23 @ 08:38:06
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Emma

Sv; Ska jag bry mig?

2009-03-23 @ 10:52:46
URL: http://memfis.webblogg.se/
Postat av: Cajsa

hehe, yeah! :P hmm.. XD

2009-03-23 @ 16:29:53
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0