Kanarieöarna -09 del 2

Nu hade jag tänkt visa lite fler bilder från resan till kanarieöarna=)
Alla bilder som kommer nu är från djurparken "Oasis Park" som är ganska stor=)

Sköldpaddor
Skiit stora sköldpaddor på Fuerteventura
Lemurer
Lemur, från Fuerteventura
Massa aligatorer
Aligatorer från fuerteventura
Flamingos (stavning?)
Flaminogos (stavning)? Fuerteventura
Giraff
Giraff - Fuerteventura
Bild från Sjölejon showen
Sjölejon från Fuerteventura
Ännu fler aligatorer, och det här är bara några det var typ 50st i samma lilla bur, fast det var flera bebisar också
Ännu fler aligatorer från Fuerteventura
Hahha;) Sjölejon som låssades vara haj;) Om det inte hade varit genomskinligt hade man ju trott att det var en hajfena som stack upp;)
Sjölejon som låssades vara haj. Om det inte hade varit genomskinligt hade man ju trott att det var en haj;)
Kamel;)
Kamel från fuerteventura

Hahha;) Vifick rida på dom där sakerna;) Det var fett läskigt fast det var skiitkul;) Pappas och min fick lite ryck och reste sej presic när vi hade satt oss i stolarna så både pappa och jag skrek sen började vi asgarva hahhaxD det var jättekul;) Sen kom kamelen bakom oss fram hela tiden. Först var den bara hos pappa och höll på och nosa på honom sen kom den till mej!! Den kom närmare hela tiden så jag bara släpte och lutade mej ut (man har typ säkerhetsbälte) och skrek hahha;) men det var jätteläskigt. Fast sen började vi bli lite klompisar och då var det inte lika läskigt;)

Kamelen var jättenära min pappa;) Fast ännu närmare mej!!
Kamlen nära min pappa;) Från Fuerteventura

Hahha xD nu ska jag inte visa alla djur för då blir det ju inge kul för dom som kanske ska åka dit;) Men jag kan lova att det är verkligen rekomenderat Det spelar inte så stor roll vart på ön ni bor, för den är inte så stor. jag bodde typ så lån gt norrut man kan komma, men fick bara åka busss i nån timme och Oasis Park (djurparken) ligger typ i mitten. Så det är inte så långt. Hoppas att ni tycker det är lika kul som jag=) Både att vara där menb också att kolla på alla bilder och jobb jag lägger ner för det här=)

Nu mat!!
Puss

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; jajjemensan :D

2009-03-17 @ 21:21:15
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Jennie

giraffer är sååå fina!

2009-03-21 @ 21:20:46
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0