Dagens lista

Lovar du att vara ärlig? Ja;)

Du heter: Hanna

Smeknamn: Hanna - fast mamma har alla mäjliga smeknamn på mej;) Ni vet, kärt barn har många namn;)

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Alla möjliga

Beroende av: Ingenting alls, alltså beronde t.ex cola eller nått. Men vänner ocg familj är j något som man nog är beroende av

Vad tror folk om dig?: Jag vet inte riktgt, men dom tror nog alla möjliga konstiga saker om mej;) 

Stämmer det?: Vissa saker antagligen, men nog inte allt
Vad får du oftast komplimanger för?: Mitt hår brukar det mesta vara=)

Vad säger du för att imponera på någon?: Hahha xD jag är nog mest mej själv. Klart man kan vara lite stel i början men det går över;)
Hur imponerar man på dig?: Man är sej själv=)
Brukar du skratta för dig själv?: Hahha xD ja, det händer typ hela tiden;)

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Ring mej! Hahha xD kort och gott;)
Var bor du?: Utanför Enköping
Trivs du där?: Njaa.. Det funkar men, skulle hellre vilja bo inne i Enköping;)
Äger du några converse: Tyvärr inga äkta, men 2 par "fejk"

Sprit, cider, vin eller öl: Dricker inte alkohol (eller iaf inte ofta), men om jag skulle är det nog cider
Brukar du bli för full: Aldrig hänt

Är du allergisk mot något: Inget som jag vet och det är jag jätteglad för :)

Hur svarar du i mobilen: Beror såklart på vem det är, typ "ahh.. hallå" eller så skojjar jag typ och säger "i kungens badkar" men då vet jag såklart vem det är;)

Antal timmar sömn inatt: ca 7-8

Brukar du komma i tid: Ja, alltid! Iaf om jag är själv. Mina föräldrar kan vara lite tidsoptimister, men då gäller det ofta bara några minuter, och alla är ju vana vid det nu. Men det är ändå pinsamt tycker jag!!
När mår du bra: När jag har mina vänner och familj nära, och när man gör något man gillar=)

När blev du fotad senast: Srnast idag, även om jag inte var särskilt snyg;)

Hur känner du dig nu: illa mående och ont i huvet, just nu.

Vanligaste färg på dina kläder: Jeans, svart och lite alla möjliga på linnen;)

Vad tycker du om fötter: Tjejers fötter kan vara riktigt vackra om de är bruna och om naglarna är omskötta.

Vad saknar du: Jennie wallin!!!

Hade du en bra kväll igår: Jadå!

Favorit dryck på morgonen: Vatten=)

Rakar du benen: Så ofta jag hinner och orkar.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Olika men mella 21 - 23

Är du blyg?: Njaa.. Nu börjar det bli bättre, men förut så var jag väldigt blyg. Var alltid rädd åt det skule gå åt pipan om jag öppnade munnen därför gjorde jag det inte.

Sysslar du med någon idrott: Tyvärr inte

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Njaa.. Kanske inte kärlek, men helt klart attraktion
Har du spytt offentligt: jaoo.. Många gåner, fast bara 1 gång i skolan. Tur det!!

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Jag vet inte riktigt, men antagligen sånt som alla tycker är "killgrejer".

Är du nöjd med ditt liv: Jadå, det funkar även om man skulle kunna förbättra det.

Är du bortskämd: Nej, det tycker jag inte. Men det finns andra som tycker det har jag hört.
Vad gör du i morgon: Gå tills kolan ifa, efter det vet jag inte;)

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Jag vet inte riktgt, men duktiga kändisar som inte lever det "riktiga" kändislivet. Som vissa kändisar gör.
Vad längtar du till?: Sommaren!!!!

Har du bra vänner och äkta vänskap?: De få som alltid har funnits där är de äkta, och de som alltid kommer att finnas kvar.

Vad använder du för shampoo?: Olika, från gång till gång;)

Hur gammal är du: 13, fyller 14 den 2 juni

Tycker du om någon just nu: Såklart :)

Gröna eller röda äppeln: Helst inget av dem;)

Gillar du golf: Hahha xD ja, det är faktist riktigt kul

Vilken tid gick du upp idag: 05:53

Har du sovit i din egna säng inatt: Yepp

Har du strumpor på dig nu: Ja, röda med blommor;)

Är det okej att gråta: Såklart!

När grät du senast: För några dagar sedan

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Spara mycket:)

Bär du glasögon eller linser: Nej.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej!

Har du piercing: Öronen, vill ha i naveln, läppen och tungan också=)

Vill du gifta dig: Jag vet inte, det är så långt fram i tiden;)

Vill du ha barn: Ja, i framtiden

Solar du ofta: På sommaren och när jag är utomlands.

Är du bra på att laga mat: Ja, ganska.
Är du flygrädd: Nej=)

Hur vig är du: Vet inte, men nog inte lika vig som förut;)

Är du musikalisk?: Njaa.. Sådär

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Vilken är din favoritglass:  Det flesta men, Piggelin, eller sandwich. Sen såklart dom STORA strutarna;)

Tror du på ett liv efter döden: Jag hoppas.

Tycker du om sushi: Aldrig smakat, haha.
Vad äter du helst när du ser på film: godis och cola eller vatten;).

Har du tandläkarskräck: Nej, tycker faktista att det är ganska kul att gå dit=)
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Dagsmänniska hahha xD men mest morgonmänniska tror jag;)

Vilken ögonfärg har du: Grön, blå grå, lite blandat

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja. Det är hemskt! :(

Biter du på naglarna: Nej...

Röker du: Nej,

Hur ofta tränar/motionerar du: Jag tränar aldrig. Jag vill gärna men har inga vänner i närheten att träna tillsammans med och då är det ganska tråkigt tycker jag.
Senaste låt du hörde: Kelly klarckson - Breakaway

En ganska lång lista men nu vet ni lite mer;) Det får bli dagens lista;)


Kommentarer
Postat av: Cajsa

hahaha jo men det är ju sant men jag är superdålig på att prioritera medvetet.. XD jag gör allt på en gång.. XD hahaha!:P sen så klart så gör man saker framför annat men det är inget jag medvetet väljer utan det bara blir.. XD

2009-03-25 @ 18:43:38
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Cajsa

hahaha ok men det låter ju nice.. XD händer i morron då? :)

xx Cajsa

2009-03-25 @ 19:03:37
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Cajsa

ahh ok.. jag har rep hela dagen (igen) och så ska jag träna så klart om jag hinner (och om jag orkar... är ju fortfarande förkyld och efter träningen idag kände jag mig skityr och har varit nära på att svimma två gånger.).. promenad blir det i alla fall! :)

2009-03-25 @ 19:26:21
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Ida

Intressant;)

2009-03-25 @ 21:57:47
URL: http://festizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0