Natha hemma, Jenni här

Hehhe xD Nu har Natha åkt hem, men Jenni har hunnit vara här också=) Det var kul, vi hade typ "seriös-talk" men det  var skönt att kunna snacka om allt som har hänt sen sist vilket är en massa.

Btw, nu är jag inte så himla flum längre=) Men det är kul att bara vara med sina kompisar ibland. lixom bara göra och säga vad man känner för=) Så himla skönt. Det bästa var ju att vi hade först kul sen efter så hade jag ju "seriös-talk" med Jenni. Det var himla skönt att få ur sej allt det lixom. nu känns det bra igen=) Och i helgen så ska jag till Jenni om det går=) hoppas, hoppas, hoppas=) Vi ska gå på bio, och shoppa, bara vara och hänga med kompisar=) Kommer bli kul, tror jag=)

Vad har ni gjort idag? Jag har haft det riktigt bra=)

Puss på er så länge=)

Btw, dåliga bilder idag, men hoppas på att bli bättre=)

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; okej okej :D

ne inte mkt :)

2009-03-16 @ 21:01:16
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0