Onsdag

Onsdag är en bra dag! Tjalalalala

Ja, faktist, den här Onsdagen har varit en bra dag=) Jag och Linn har haft det riktigt bra=) Det började med mentorstiden, där vi skulle fylla i ett frågeformulär om vår hälsa och det var konstiga frågor;) Typ "har du tvingat någon till samlag?" Då ba.. Okejj, men dom flesta av oss här inne har inte ens haft samlag, än mindre tvingat någon till det!! Sen var det typ "har du sniffat?" "Har du rökt hasch?" o.s.v. om man nu hade det. Hur många procent skulle erkänna det i ett frågeformulär från skolan? Inte så många skulle jag tro=) Aja, sen Etiken, som faktist var riktigt rolig för en gång skull=) Inte för att vi pratade om roliga saker. Våran lärare berättade att han hade köpt svagdrick som hans barn hade tyckt vaar skiit god. Så han lät dom dricka. Sen sprang dom och fyllde på sina glas hela tiden. Sen efter ett tag så märkte han att dom pratade lite konstigt och då gick han och kollade på flaskan. Och då var det alkohol i;) Hahha xD han skrek till sina barn att sluta dricka då;) Hahha xD sen berättade han mer saker.

Sen pratade vi om självmord också. inte lika kul, men det var intressant och det gav en en tankeställare. Alla som t.ex hoppar framnför tåg och så.. Har ju något slags problem som det inte vill/orkar/kan ta itu med. Och då finner dom enklaste vägen att t.ex hoppas framför tåget. Och vi pratade om det. Att dom inte förstår hur många det drabbar. Inte minst ens vänner och Familj.

Jag tycker att det ämnet var intressant så det kommer jag nog att skriva mer om här i bloggen. Som ni kan använda till skolarbete eller nått om ni vill. Jag kanske kommer söka fakta på nätet, men mest kommer jag skriva om vad jag själv tycker, tänker, känner och vet om det. Bra va=)

Över till något annat. På engelskan fick vi håltimme vilket var väldigt dkönt men då hade jag och min kompis lite mer kul=) Först så skulle vi möta våran kompis Malin uppe i korridoren. men sen hittade vi inte henne där, och vi var så kissnödiga så vi vaar tvungna att gå på toa. Så gick vi fram till en dörr, men den var låst, det är en typ "specialtoalett" eller vad man ska säga. Ska egentligen bara användas av dom som har ett spec klassrum, men vi brukar gå där ändå. men där var det låst. >Då skulle vi gå till biblioteket på toa. men det var stänkt. Då skulle vi gå till lekis, men det ville inte jag. Då sa jag musiken, men det ville inte Linn. Då kom vi på gympasalen, så gick vi dit, men där var det också låst. Och då började jag asgarva där utanför. Så jag höll på att kissa på mejxD Men det fick lov att bli musiken då. När vi skulle gå in vågade vi knappt öppna dörren för vi var rädda att den skulle vara låst;) Hahha xD Vi har iaf haft urkul idag=)

Hur har eran dag varit? Och vad har ni gjort?

Nu ska jag springa ut och cykla i det varma vårvädret, sen ska jag ringa min mormor=)

Puss

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; men det är så underbart att bara sitta och skratta :D

min skrattkompis var hemma idag "/

2009-03-18 @ 15:25:51
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; ja man behöver verkligen det :D

2009-03-18 @ 15:38:01
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Cajsa

hahaha ok, först måste du vara medlem på bloggkoll.se (eller egentligen så är det bloglovin.com men jag tycker att det går fortare att skriva bloggkoll.. XD sedan skriver du in min bloggadress och klickar på att preminuera på min blogg.. XD

2009-03-18 @ 20:09:33
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0