Städar fortfarande

Håller fortfarande på och städar men det har faktist gått framåt=)

Kolla vilket gulligt linne jag hittade i garderoben=) Och mina söta spegeldekorationer, man tänker inte på dom om man inte står där uppe. Vilket jag gjorde idag, då jag skulle nå upp till den högsta hyllan;)
Ett sött linne som jag hittade, och mina söta spelgel dekorationer=)

Hahha xD  när jag skulle prova det då;) När jag tog av mej linnet höll jag på att slå ner taklampan hahha xD så himla duktig man är;)


Kommentarer
Postat av: Cajsa

haha det är nice det.. ^^ hehe, jag har kommit på en extra runda som jag kan gå som bara tar lite längre tid men ger mycket mer träning när jag ska till lektionen i blacken.. XD

2009-03-24 @ 19:54:57
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0