090501

Woohoo!!:D Det är maj:D Äntligen sommar lixom:P Ja, i maj är det faktist sommar även om väddret har visat att det varit sommar tidigare men nu är det riktig sommar:D Och imorron fyller ju Natha år:D Grattis till henne en dag i förskott:D OCH idag är det 1 månad och 1 dag tills jag fyller år:D Kul va?! Hehhe x)

Iaf så sitter jag här nu med en ostmacka brevid mej.. -.- Det var inte så gott idag, men men.. Jag måste ju äta upp den iaf:P Idag så ska jag städa mitt rum och packa till pappa, lite synd i det här fina vädret men det måste jag ju.. Sen ikväll är det bio med kompisar:D Det skulle väl vara Jag, Linn, Emma, Amnda och Frida.. Det blir säkert bra:D Sen ska jag ju till pappa så det kommer bara bli uppdatering till ungefär klockan 5 idag sen är det inget på hela veckan, men det vet ju iaf dom trogna läsarna:D Hmm.. Sen vet jag inte har inte något mer bestämt, men hoppas på att hinna gå en promenad också:D Ja.. Sen är det  väl bara vanliga saker:P

Nu ska jag fortsätta äta min frukost:D
Puss så länge

Kommentarer
Postat av: Cajsa

hehe jo.. ^^ nej nu ska jag försöka komma ut och filma någon gång. har i alla fall börjat städa rummet så nu är det lättare att komma igång med det när jag kommer in igen.. XD

2009-05-01 @ 12:07:56
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0