090513

Hejsan alla:D

Haft en bra dag? Min har varit bra:D Var ju i skolan till 15:15 sen tog Linn och jag bussen till stan och gick in på en drop in frisör men där var det fullt då gick vi in hos en annan frisör och där hade dom tid klockan 5 och halv 6. Men sen halv 5 ringde dom mej och sa att dom kunde ta mej tidigare:D Så vi var och kollade på Selma innan och H&M efter men sen var det ju dags att åke hem  igen:P Det tog lite tid att klippa mej men det var länge sen nu så det var behövligt:D Så nu har jag klippt snelugg KORT!! Hehhe x) Min mamma vart glad iaf:P Så nu sitter jag här med typ 1dm kortare (det brukar jag klippa av och det växer snart ut igen) och alldeles platt hår:) JAg borde gå till frisörten oftare:D Det är så skönt att bara sitta där så tar dom hand om en:: >Det gilar jag. Sen gillar jag det platta håret också:P  Eftersom Linn också behövde klippa sej så tog det ganska lång tid men det var det värt. Så vi får åka in nån dag nästa vecka och handla mera för då behöver vu ju inte klippa oss igen:P Och min frisör sa att jag hade tjockt hår *stolt*

Och alla klagar på att jag alltid har uppsatt hår:P Men när det är NÄSTAN ända ner till midjan och så tjockt som jag har då är det jobbigt att ha det utsläppt hela tiden. Men nu ska det vara utslätt det kan ni ge er på:P

Som sagt köpte jag inget, men det var kul iaf. Vi testade massa och det är ju kul:P Eller Linn tesade massa jag var för trött så jag tesade bara 2 saker som hon tvingade mej att testa:P Annars har det inte hänt så mycket idag. Ska snart försöka få min mamma att gå promenad med mej. Hon brukar vilja göra det så det går nog:D Sen när vi kommer hem då ska jag nog plugga. Det är väl behövligt fast vi har aktivitetsvecka och onga vanliga lektioner. Men sen när vi kommer tillbaka så är det massa lektioner och då blir det jobba hårt:P

Aja, ska ut nu. Lessen för dålig uppdatering idag men nu vet ni ju varför:P
//Hanna

Kommentarer
Postat av: Cajsa

åhh, yoga är ju bara föööör underbart! ^^

2009-05-13 @ 20:00:05
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Lucia

sv: haha visst va jag :P

Vill också ha tjockt!!

2009-05-13 @ 20:40:50
URL: http://justoneday.devote.se
Postat av: Anonym

Sv: Lycka till ! :]



Har också en massa plugg att ta itu med, men en paus det behövde jag :]

2009-05-13 @ 20:52:12
URL: http://maglate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0