Fågelskådnigen i Tisdags

Japp.. I Tisdags var jag på fågelskådning med skolan. Fick gå upp 04:30 (!!) Bara för att hinna med allt. Men sen fick vu sluta vid 11 iaf:D Men det var ganska trevligt faktist. Lite kallt och kanske inte det roligaste jag gjort i hela mitt liv men, trevligt:D Inte för att jag såg särskilt många fåglar heller men det beror nog mest på att jag inte var så intresserad :P Jag tycket mest det var mysigt att gå runt där och prata med folk:D Iaf så kommer lite bilder nu:D
Fågelskådningen, alla
Typ hela min grupp:D
Fågelskådningen, Linn och jag
Linn och jag bakifrån:P Ni får tyvärr inte se framifrån eftersom det inte var något smink och klockan var kanske 7 på morronen.
Fågelskådning, fågelskådare:P
Riktiga fågelskådare:P
Fågelskådning, hmm..?
Ut i träsket bara:P
Fågelskådning, bron över sjön
"bron" över sjön
Fågelskådning, snygg Ronja
Hehhe x) Snygga Ronja:P
Fågelskådnigen, snigel
Päckel snigel

Det var några av bilderna. Orkar inte ladda upp fler nu. Men det var iaf mycket träning man fick när man skulle gå runt där. Fast det var kul, så det var ju bra:D Sen att vi var så duktiga och fick så mycket träning så tidigt på morronen, helt otroligt:P

Nu måste jag väl fortsätta med mitt operation dagsverket men men, glöm inte min frågestund 2 inlägg ner:D
//Hanna

Kommentarer
Postat av: maglate

Den snigeln såg inte mys ut !

2009-05-11 @ 14:09:35
URL: http://maglate.blogg.se/
Postat av: frida

härliga bilder! :D utom den sista kanske :p haha

2009-05-11 @ 16:05:39
URL: http://fws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0