Hjälp?:S

Hejsan:D

Jag skulle behöva eran hjälp, så ni är välkomna att hjälpa mej:D  Hur fixar man sin header på sin blogg? Första måste man ju välja en bild eller fixa i photoshop eller nått annat program. Men sen, hur får man in sin blogg här? Jag har ju blogg.se´s mall men ändrat färgen. Skulle vilja ändra headerna ocksp men inte kommit på hur man gör:/ Så snälla hjälp mej:D Försök iaf förklara för mej. Så om det är flera som försöker förklara kanske jag kan sätta ihop något så kanske vi får in en:D Fast först måste jag ju fixa min header men det vet jag hur man gör i photoshop:D
//Hanna

Kommentarer
Postat av: jennie

svar. tack gmn!din med <33

2009-05-09 @ 16:25:47
URL: http://jenniewallins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0