Slog mej nyss..

Ja, hahha xD det kan ju låta som att jag slog mej oich gjorde illa mej. Men det jag menade var att jag nyss kom på att det är Torsdag idag. Det betyder pappa imorron:/ Och jag måste packa. Hehhe x) Har inte ens börjat än.. jag ska hinna packa, duscha och plugga. Sen måste jag sova klockan 10 typ annars kommer jag att vara död imorron:P Tror jag får hoppa över duschen och plugget och göra det imorron istället:/ Fast jag har varit ute och gått idag;) Ja, mamma och jag gick ca 3-4 km idag igen:D Vi har gått varjke dag den här veckan. Vi har varit duktiga. Men nästa vecka kommer det antgligen inte bli nått:( Men som sagt tål jag inte att göra saker själv. Får panik då. Och Emma vill inte gå med mej. Det vill hon aldrig så då är det bra att mamma vill det:S Och pappa och "mamma" har massa annat att göra så dom hinner inte:/ Så får vänmta till nästa vecka med att gå igen. Fast jag kommer ju gå till och fråmn budden varje dag. Fast det är kort vecka nästa vecka. Går bara 3 dagar då:D Måndag - Onsdag. Och på Onsdagen då kanske Linn och jag skulle in till stan (igen) sen sova hemma hos nån av oss. Helt klart hos henne:d Det var skiitlänge sen jag var in till henne:O Jag har varit där ett par gånger senaste veckorna. Men har inte varit på typ mer änm 1 år:O Fuck vad tiden går fort. Men varje gång vi har bestämt så har det kommit massa annat ivägen:/ En gång när jag skulle åka till henne då vaknar jag upp sjuk. Kunde knappt prata eller nått då.. Så då funkade det inte. Det är den gången jag kommer ihåg mest. Eftersom det var den gången vi hade bstämt. inte typ bara ska vi göra något imorron. Utan imorron klockan 11 kommer jag till dej. ni kanske inte fattar men det viktigaste är ju att jag gör det;)

Nej, nu måste jag packa och sova. inte bra att det blir så sent:/

Godnatt:) och just det. Jag kanske men bara KANSKE hinner skriva ett snabbt inlägg i morron bitti. Mesom sagt bara KANSKE det beror på hur fort det går för mej på morronen. Om jag somnar snart kommer det att gå ganska fort och då kanske jag hinner skriva. Så godnatt med er:D

//Hanna

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

aw, tacktack sweet! :)

2009-05-14 @ 23:09:23
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Han är supersöt :] Min lilla bebis ;]

2009-05-14 @ 23:10:13
URL: http://maglate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0