Svar på kommentar

Anonym om Heidi älskling
Ursäkta, men det irriterar mig att du tror att du är helt alternativ, när du igentligen är precis som alla andra, bara för att man använder kajal och palestina sjal är man fan inte alternativ, dessutom anvädner ju typ 50% av sveriges ungdomar det nu för tiden!! SLUTA TRO ATT DU ÄR SÅ JÄVLA ANNORLUNDA!!!!!

Svar:
Lessen att jag gjorde upprör eller vad jag ska kalla dej. Men jag är INTE som alla andra. Ni kan få tro det om ni vill, det är ju upp till er. Men jag VET. Jag har inte berättat alls vad som har hänt. INTE för någon. Och det kommer alltod att var MIN hemlighet och bara MIN. Ja, jag menade inte att vi var emo eller nått bara för att vi använder kajal och palestina sjal för det är också upp till den som vill använda det. Och 50% av alla ungdommar idag kanske använder det men minst hälften är ju "emo" då.. Jag tror INTE att jag är annolunda. JAG VET!! Som sagt mitt liv som ingen vet något om..

Och jag vill inget illa med att ta upp kommertaren här, men eftersom du inte lämnae varken blogg eller mejl så kunde jag ju inte svara någon annanstans.. :/

Kommentarer
Postat av: Cajsa

du får höra den med Nannis då..^^ den är mycke bättre tycker jag.. :P

2009-05-22 @ 15:24:41
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0