This is kind of BORING!!

Okej, halloj allesammans ;D

Idag är sista dagen i november. Då är det bara 24 dagar kvar till julafton ;D Mihhi, inte för att jag direkt har hunnit börja längta eller jo såklart lite, men inte så mkt. Har inte köpt en enda julklapp ;o Det är ingen direkt höjdare men men.. Ska väl sew till att göra det nästa vecka tror jag. Jag vet inte ens om jag ska hköpa julklapppar eller om jag skippar det iår, Okej, många kanske tkr att jag är tråkig och lite elak ;s När jag inte köper julklappar men hallå? ;o *Vi firar julen för att det var något med Jesus då, så egentligen skulle man ju inte behöva ge julklappar. Det är ju för att hedra jesus. FAST JAG VILL FORTFARANDE HA JULKLAPPAR, MAMMA!!!! Okej, det där var ett dåligt argument, men jag har inget jobb och jag har inget atudiebidrag eller någonting. Var skulle jag tjäna alla mina pengar?`;o Just det, och har man inga pengar så kan man inget köpa. Nog om det nu.

Annars tkr jag att det är ganska skönt att november snart är slut faktist, November är en så tråkigt månad så det inte äe sant ;o Det är bara regn och mörkt. I December brukar det iaf vara lite soligt och ljust p.g.a snön. Iaf var det så förrut.

Snart är det ju nyårafton också;D Trevligt värre det här alltså, inte för att jag vet vad jag ska göra men det blirt nog bra iaf ;D Det är min pappa helg på nyårsafton så om jag inte får ett bättre förslag blir det väl vraa hemma med honom, men om han inte vill ha mig blir det väl mamma eller vad fan som helst.

Allra helst skulle jag vilja vara med Lena och Nicklas den helgen, men jag vt inte vad dm ska göra, dom vill väl inte dra runt på mig lixom'? ;o Även om det verkar som dom gillar mig,. iaf en del;D och det är fan jävligt bra för jag gillar dom som faen ;D Var annars med dom hela helgen, dom kom och hämtade mih i Fredags kväll runt 18:00 sen var jag hem en snabbis på lördagen för att hämta lite kläder (eftersom man lyckas med allt, och slipper värsta tandkräms fläcken på tröjan) sen kom jag inte hem förens på Söndagen typ klockan 19:00 Det var iaf en väldigt, väldigt, väldigt trevligt helg ur mitt syfte sen vet jag inte vad dom tkr det är lite läskigt. Jag skulle vilja kunna läsa andras tankar, då hade man iaf kanske fått reda på vad mäånniskor tkr om enh.

Aja, fina stavfel I know, men orkar inte rätta nu, vi hörs när vi hörs, puss ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0