I´m in love

.. whit spotify ;P

Det är ju hur bra som helst ju?! ;O Jag har haft det ett tag nu men det var typ först idag som jag orkade göra något på det;P hah kalla mig lat x'D Men det finns ju typ allt där ;O Typ 100 knet låtar ;O och det är ju skiit bra för jag har fått en crush på Kent igen :D Okej, Crashdiet, Paramore, Simple Plan, Håkan Hellström, Dead by April. Det finns ju allt där ;O Hahah. Hanna har hittat en ny kärlek :P Och namnet är Spotify!!! Tackar Pontus som fixa det till mig ;P Dock har jag bara gratis för som sagt jag har inte orkat fixa, men jag vet inte om jag ska köpa. Man får väl helt enkelt stå ut med reklam ;P

Annars, så missade jag idol igår :/ Men fy f*n att Niclas åkte ut. Hur kan man rösta ut honom?! Hans röst är ju underbar och när han verkligen levererar kan man ju inte annat än att bli kär i honom. Men ja, det blev lite Johan Palm på det hela. Personligen har jag inget emot Johan Palm och hans musik. Jag tycker den är riktigt bra faktist. Men alla små fjortisar som hejade på honom i idol, det förstörde hans rock image som jag gillade. Nu är den dock tillbaka och alla "fjortisar" har lugnat ner sig och blivit normala igen. Om det går?! Hihihi, nej, men gått tillbaka i normala banor har dom väl iaf gjort ;P Så blev det lite med Niklas också. Men man kan väl hoppas att små tjejerna gillar honom tills han får skivkontakt för det lär ju hjälpa honom att få det om dom gillar honom. Sen kan jag börja lyssna på hans musik igen när alla små flickor har lugnat ner sig lite. Låter bra va? Iaf, jag gillade Niklas riktigt mkt redan från börja och jag gör det nu med.



Hmm.. Annars har lovet börjat nu. Jippie ;D Vet inte riktigt om jag ska jobba eller bara slappa och vara med kompisar. Lite ångest där. Jag vill ju jobba. Fan najsigsate jobbet;P Haha kanske inte, men det är faktist riktigt najs jobb jag skulle ha isf ;D Annars, kan man ju vara med kompisar, men då är det ju jobbigt att man bor så himla långt bort. Okej, kanske inte så jätte jätte långt bort, och om det hade gått bussar hade det faktist varit helt okej, men nu gör det ju inte det. Så man får cykla om man ska ta sig någonstans och det är inte alltid så kul. Men vi får se. Har ju till imorron på mig. Egentligen är man väl inte så glad över det. Asså, jag lider nog av värsta bestutsångesten och har typ gjort det i 1-2 år eller nått. Det är riktigt jobbigt. Så ja, vad jag än väljer kommer jag väl att ångra mig så spelar ingen roll faktist. Just nu lutar det åt kompisar men det beror på vad alla ska göra. 


I´m in love whit mina snygga thigts ;D ett par blå och ett par rosa. Alltså jätte rosa. Köpte dom i somras men jag bara kom på det nu ;P Funderar på att använda dom imorron, eller på måndag;P eller ja, det beror väl på vad man ska göra ;D MEn det kommer bli skiitsnygg till byxorna med hål i som jag snart har 2 par av ;D 

Aja, vi hörs väl någon gång? Ha? hihih puss på er så länge ;P  


Kommentarer
Postat av: Danielle

PARAMORE :D <3

Ska kanske gå på konserten :D dd?<3

2009-10-24 @ 17:52:35
URL: http://danniih.blogg.se/
Postat av: Danielle

hihi evil

ska gå med min kömpiz ;)

2009-10-25 @ 11:46:42
URL: http://danniih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0