There is nothing you can do, that I have not already done to myself!

Tisdag idag va?! Idag har jag väl inte gjort så mkt faktist. Jag har mest umgåtts (?) med Cicci. KOllat på White Chicks :P Hahahha, äntligen säger jag bara. Alla har snackat om den så länge och nu, NU har jag sett den :P Hahha, lite sen kanske men det är som vanligt. Sen med alla filmer och all musik ju :P Imorron, ska jag umgås med min mormor och min minsta kusin faktist:D Ska bli trevligt, eftersom min mormor står mig väldigt nära så :D Jag vet inte riktigt vad vi ska göra precis, men bara umgås med min mormor och snacka massa skit med henne är alltid trevligt :D Och, kanske spela tv spel med min kusin? Hahhahaha, jag är riktigt RIKTIGT dålig på alla tv-spel UTOM super marip :P Men jag antar att det inte blir super marioa iaf:P Kanske ett bil spel, eller GH. Aja, det lär märkas iaf:P

En konversation mella mig och min mamma nu ikväll.
Jag: Mamma! Jag går och duschar!
Mamma: Ja, gör det. Men slösa inte med varm vattnet.
Jag: Mamma! Jag sa att jag går och duschar! Då slösar man med vatten!
Mamma: Ja, jag vet men inte överdrivet mkt menar jag.
Jag: Men, mamma! Jag slösar alltid med vattnet!
Mamma: Ja, jag vet men gör det inte den här gången är du snäll!
Jag: Men mamma! Det är mitt liv! Det är det jag är född till! Jag kan innget annat!
Mamma: Slösa inte med vattnet sa jag!
Jag: Ja,ja

Hahhahahha x'D Ungefär så brukar det låta här :P

Sen måste jag säga tack till Klaudia som fick mig att lyssna på ett nytt underbart band idag:D Jag har bara lyssnat på dom 1 dag och jag har redan halva min mp-3 full med dem och kan vissa texter hahha:P Men dom var  ju så bra!! Tusen Tack Klaudia!

Mindless Self Indulgence - Never Wanted to Dance


Mindless Self Indulgence - Light´s out


Så det tackar man för:D

Sen måste jag bara.. Hedra Lisa för att hon är en så cool tjej:D Hon sjunger riktigt RIKTIGT bra:D Och bandet hon är med i är bra. Dock har jag aldrig hört dem live, men när dom blir stor ska jag det. För stora det kommer dom iaf att bli :D Så ja, nu hyllar vi Lisa allihopa:D Hennes blogg är riktigt bra också. Hennes personlighet följer med i det hon skriver och sänt älskar jag. Personliga bloggar som är personliga utan att gå in på för mkt privat liv. DEt är bra:D Henne blogg hittar ni >HÄR!<

Så där:D Tack än en gång Klaudia och you rock Lisa :D

Så, nu ska jag fixa lite med min mp-3 sen ska jag nog kolla på TV med min mamma.
Ha det så bra så länge så hörs vi när vi hörs :D
Puss

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Ett litet snabbt automeddelande!

Hejsan tjejen! hoppas att allt är bra med dig? förlåt att jag inte har varit så aktiv varken i mitt eget skrivande eller i läsandet. Skrivandet kommer nu att försöka förbättras i och med det kommer nog att läsandet medkomma. :)

Puss på dig och hoppas att du fortfarande hänger på! :)

xx Cajsa

2009-10-28 @ 14:04:42
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0