Baby, I wish you were here..

.. oo, yes I really do. </3

Good morning everyone:D Eller okej, god kväll kanske. hihi
vad har ni haft för er sen sist? Jag har hunnit med en massa som jag inte orkar ta upp nu men det är bra grejer iallafall:D

Idag har jag iaf varit i Västerås och handlat lite, eller jag handlade inte men mor min och syster gjorde det:D Okej, jag köpte ansiktstvål och ansiktsvatten båda hade tagit slut för lllänge sen men är för lat för att köpa nytt ;) Idag blev det iaf gjort:D  Så det var skönt, kommer man vara riktigt fresh sen=) Eller man kan ju hoppas iaf :P

Annars händer det inte mkt, jag är riktigt dålig på att ta bilder på mej själv, och jag är lessen för det, men jag ska bli bättre och lära mej dom rätta vinklarna:P eller nått, dom flesta bilderna blir inte så vakra alla gånger, men man måste ju bjuda på såna också ibland:P
Jag har kommit på en grej. Tar min bilden direkt när man har fixat sig, d.v.s på morronen när man sminkat sej och fixat. DÅ blir bilderna snyggast. Då känner man sej mycket snyggare och fräschare och då blir man lättare nöjd med bilderna man tar. Hehe, kanske inte så roligt för er eftersom dom flesta redan har kommit på det men iaf;)

Ja, det är väl ungefär så det ser ut just nu.

Lite blandade känslor inne i mig kan man väl säga. Men det som  händer kommer att vara rätt, eller jag måste iaf tro det och göra vad jag kan för att det ska bli som jag vill. Ni vet, ödet kanske redan är förutbestämmet, men det betyder väl inte att man inte kan ändra det?! Okej, det är mkt funderingar på det. Men när manb verkligen INTE orkar göra något åt något. Dagarna bara flyter förbi och man flyter med, då känns det skönt att veta att det kan vara ödet. Och sen när man verkligen VERKLIGEN (!!) vill något, då är det också skönt att veta att man kan få det om man verkligen vill det innerst inne.

Ni kanske inte förstår så mycket av mina funderingar, men det är svårt att beskriva när man är så glad, och samtidigt värker det i hjärtat av samma anledning. Ja, jobbiga känslor, men sånt få rman leva med.

Många tonårstejer har det så, och för en vecka sen fick jag veta att hjärnan och tankarna är för många och förstora för oss. Och det är ju egentligen inte vårat fel, men dom utspelar sig så, iaf för mej.

Jaja, det man inte dör av blir man starkare av!=)

Nu har jag väl egentligen inte så mycket mer att säga. Förresten fär ni gärna tipsa om vad ni vill att jag ska skriva om. JA, jag skriver mest om känsloa, men t.ex om mina tankar och känslor runt just ett visst ämne och sånt, kasnke bara hur jag fixar mitt hår. VAD SOM HELST!!! Nästan iaf;P

Ja, vi hörs när vi hörs

Puss:D

P.S. Sry, för att jag inte svarar på kommentarerna, men jag har ingen ork, när hjärtat är i 2 delar.


Babyfanvadjagälskardig.Duvetintehurmycketdubetyderförmig.Ingenaning,jaglovar!Jag<3Du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0