Happy, happy, happy!

Jag är glad:D Glad, glad glad. Och just nu skiter jag i att imorron kommer vara världens tråkigaste dag, är jag glad är allt bra:D hahha x'D eller inte men just för stunden iaf.

Hej, allihopa förresten;D
Vet ni vad jag har märkt? Jag är väldigt dålig på att komma på rubriker när jag är glad;D Men det kanske beror på att jag skriver oftare då, eller inte jag vet faktist inte. När jag är lessen kanske jag går och "suger" på rubrikerna lite längre eller nått:D
Iaf, så har jag bajs ont i halsen idag, eller, jag har haft det sen i lördags kväll men men. Jag är glad iaf;D Idag har varit en ganska bra dag. Jag hjärtat på handen (som man av någon anldenig skulle ha idag om man gillade nån) och ett i facet;D hahha x'D Jag har sovit så lite sista tiden så jag somnade i skolan idag;D yes, vissa personer har skills:D iaf så somnade jag på handen och hjärtat gjorde av tryck;D Haha ;P vissa personer är bara duktigare än andra. Synd att min mobil inte funkar att at kort med för då hade ni kunnar få se hur fina Linn, Pontus och jag var i vår bög hög haha ;P det bästa var att vi alla halvsov typ;D

Men nu funkade inte det så ni får se det någon annan gång eller nått;D

Imorron är det utedag med nån naturskola ;S ute från halv 9 till 3 på eftermiddagen;O frysa ihjäl eller nått, aja, den blir nog bra iaf;d och man får ha cola och godis och kakor och massa med sej så vi lär nog överleva;D

Jag ska ha cola! Massor med cola! hahha x'D kanske inte, men så jag överlever iaf;D

hm.. annars vet jag inte om det är mkt mer att säga. Jo, just det igår var Hanna duktig;D Hon var med på idrotten 60 minuter intervall träning OCH sen simmade hon efter skolan;D hahha x'D snacka träningsvärk hon har idag då;D

och sen tror hon att hon börjar bli sjuk, men det skrev hon visst där uppe;D

Aja, det är nog allt;D

just nu backyard babies - fuck off and die 

Ohh.. just det, ni har väl inte sett mej i blondt hår?! Även om jag har haft det i några månader nu men iaf;D

Hahha x'D Världen snyggaste bild;O NOOT! Grimars bild och utan smink:O
Grimars bild;D

Aja, nu ska jag tvätta lite så blir min mamma glad :D

Puss så länge

Kommentarer
Postat av: Cajsa

åh, fan va häääärligt! :9

2009-09-16 @ 21:06:26
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0