100409

Halloj :)

Jag är en urusel bloggare, men jag ska försöka fixa en ny design på något sätt sen j-vlar. Då ska ni få se på bloggning. Haha;)

Öhmm.. Idag var jag ner på stan ett tag, köpte lite grejer visar senare:) Eller just j-vlar, mina kamera har lagt av :s Skitsynd, men under fjällen resan så bara slutade den att funka en dag. Det var inte ens någon som hade ramlat på den? Hel knäppt, får låna av syster imorgon, så imorgon efter min träning så visar jag er vad jag köpte :) Super bra va?! =) Jag ska verkligen försöka bli en bättre bloggare. Kan berätta vad som har hänt under påsklovet kanske?! I något senare inlägg, nu skulle jag bara snabb uppdatera er lite snabbt ;) Min syster har btw bakat ´cupcakes´ så det ska vi äta nu.

Ett till btw, jag har namnsdag idag. Gissa vad jag heter. haha ;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0