Måndag

Hej kära läsare :)

Måndag idag, ganska slapp dag faktist:) I skolan alltså. Inga prov och inga redovisningar.

Började morgonen med att försova mig, blev färdig ungefär 10 min innan bussen kom. Packa väskan och klä på mig alltså, bara. Inget smink eller något. Sen tänkte man fixa lite frukost med det hann man ju inte så fick springa in och borsta tänderna sen klä på mig och gå ut till bussen. Men det började bra ändå, med idrott och det var ganska kul men sen gick det utför. På slöjden sov jag nog 30 minuter, sen fick jag göra ´musse tvättar´ för småbarn egentligen ;) Sen satt jag bara och flätade garn. Svenskan gick super i början men sen började magen protestera, sen äntligen MAT(!!) haha, sen har jag gått på speed hela dagen typ:)
Tagit upp kontakten med en gamal vän också :) Eller ja, inte direkt så att vi tappade kontakten men vi slutade umgås en del, men idag var det bra igen. Sommaren 2010 here we come. Haha, nej men på sommaren blir man ju alltid gladare, eller hur?! :)

Lovade er ju uppdatering igår, men som sagt var jag inte så pigg på kvällen och på dagen inte hemma. Men vad sägs som att ta den uppdateringe senare då?! Låter bra va, så väntar 4 inlägg idag iallafall.

Nu tänkte jag säga något mer men kommer inte ihåg det just nu ;)
Vi hörs senare va?!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0