Sjukt bra (y) *inte*

Jag känner mig verkligen som en sjukt bra bloggare *hostellerintehost*. Men jag har ju inte så många läsare iaf, och jag bloggar ju mest för min egen skull. Mest för att ha någonting att titta tillbaka på när jag bli gamal. Om bloggar fortfarande finns då såklart :p Men för min egen skull, för att minnas allt roligt, tråkigt nytt och gammalt. För att kunna minnas helt enkelt. Sen är det bara roligt att göra det för er som faktist läser någon gång ibland :)
Nu kommer typ någon eller några bild eller bilder från country festivalen 2010 :)

Jag och Jennie provade hattar i Jimmys stånd ;)


Sanna, Walle, Pontus och Anki som äter :p


Annelie, Jennie och jag hittade ett rör treo som vi fyllde med vatten ;)


Annelie, jag, Jimmy och Jennie


Okej, jag orkar inte ladda upp fler just nu, men det var några iaf :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0