With or without you

Hej! Jag har inte orkat uppdatera tidigare. Jag har inte haft så mycket att uppdatera om heller så.. Iallafall, så har jag varit till Västerås idag. Åkte mest runt, men köpte iallafall filemn ´snabba cash´, och en skarvsladd köpte jag också :) Sen åkte vi till Enköping och handlade leksaker till Neo som han ska få i julklapp. Jag hittade en sak som jag tyckte var skit kul och mamma köpte den till honom.

Snart ska vi inte till Enköping igen och hälsa på min mormor :) Dricka glögg och äta smörgåstårta tydligen :o
Det är helt knäppt att det är julafton imorgon! Jag har ingen julkänsla alls! Kanske kan bero på att vi inte har någon gran eller något sånt.. Men julkänslan kommer kanske till ikväll :)

Förresten så har jag beställt chinosen som jag visade i förra inlägget nu :) Skulle komma om 4-5 dagar. Och imorgon får jag hämta mitt paket med hårfärgen :) Så snart blir mitt hår typ ljus blått!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0