14 Februari 2010

Hej allihopa :)

Klockan är två och jag har inte uppdaterat er än? Många kanske tror att jag precis har vaknat? Well, dom tror fel. Jag vaknade halv 8 i morse av ett sms från min otroligt söta mormor. ´Varma björnkramar på alla hjärtans dag. Kram mormor´ Väldigt gulligt tycker jag. Iaf då vaknade och fixade lite på mitt rum. Klockan 9 började jag fixaa iordning mig själv så åkte Emma, mamma och jag till Västerås och handlade lite. Vi skulle köpa Emmas julklapp ´Nintendo Wii Fit Plus´eller något sånt heter det. Emma skulle egtnligen få det några dagar efter jul men vi har åkt runt på massa olika él-butiker´sedan dess och det finns inte. Det fanns inte idag heller. MEn det blev lite anna faktist. Till mig också:) Kan visa er senare om ni vill.

Just nu håller jag på och steker (?) köttfärs så att jag kan fixa ihop e köttfärsås med hjälp av mamma då såklart ;) Igår gjorde jag faktist kyckling, ris och currysås. Jag frågade min mamma hur man gjorde sen fixade vi ihop det :D Jätte bra ju. Just nu står faktist min mamma vid köttfärsen bara för att jag ska kunna uppdatera er. Haha...

Jaja, tillbaka till mitt matlagande nu så hörs vi sen. Kanske en dagens outfit också. Vilket blogghumör jag har:P
Puss

Glad alla <3 dag btw ;P




Kommentarer
Postat av: Cajsa

hejsan sötaste. :) är tillbaka från hudiksvall nu. :) GLAD ALLA HJÄRTANS DAG! :)

Allt bra med dig idag då?

2010-02-14 @ 16:40:07
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0