100103 - Söndag 20:12

Hejsan allihopa :)

Ni hade en bra jul och nyår hoppas jag?! Mitt var faktist aceptabelt ;) Ihelgen har jag varit hos Lena och det var en trevligt start på året. Snart börjar skolan och alla träning, funderar på att  börja på yoga när det börjar igen;) Låter bra va?!

Jag hade egentligen inte tänkte skriva så mycket. Jag är nöjd med tillvaron som den ser ut nu, men såklart man kanbli ännu nöjdare. Jag menade bara att om den inte förändras så klarar jag att leva med den som den är nu. Även om jag  själv har ställt in mig på att den ska förändras.

Just nu ligger jag på golvet och kollar runt lite, ska snart städa lite. Jag skulle vilja göra om lite i mitt rum här, får hoppas att mamma går med på det bara ;D

Jaha, bloggen fyller snart 1 år, hur ska vi fira det då tycker ni? Med tårta kanske. Haha, bara till mig såklart ;D JAg har en del på g nu så ja, vi ffår se. Alltså jag menar, jag har massa och göra så jag kanske int ehinner fira bloggen bara så jag menade.

Jaja, det blir ett kort inlägg nu ;D

Vi hörs
Puss

Kommentarer
Postat av: Cajsa

haft en bra dag? :)

2010-01-04 @ 20:50:27
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: emma härnqvist/perfektion

absolut. snön är verkligen mysig..

..om man ligger inne på soffan med massa levande ljus och en kopp te i handen.. :)

2010-01-05 @ 20:22:29
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0