18 Januari 2010

Grattis, grattis grattos bloggen! Idag fyller bloggen 1 år! :) Hur tycker ni att vi ska fira?! Kom gärna med förslag.

Iaf, igår tittade jag ju på Johan Falk - Vapenbröder. Joel Kinnaman är så j-vla snygg ;) Det är ett som är sant. Sofia tycker presic som jag. Man drunknar typ i honom. Haha, det där lät fel men ni fattar vad jag menar. Sofia och jag ska fösöka få med Linn och titta på filmen "Snabba Cash". Dock är det 15 -årsgräns men vi kan nog komma in iallfall. Vi är ju 15 om någon månad bara. Fast problemet är att en kompis till oss. Hennes mamma jobbar på bio:n, men vi får väl gå någon dag när hon inte är där. Eller så får vi ta med oss en äldre också, så kan vi boka biljetter så den som är äldre får hämta ut dom. Sen är vi alla andra otrloigt snygga och ser ut som 15 så går det. Haha, vi bara MÅSTE in på 'Snabba cash' det finns inget annat alternativ. Och det är inte baa för att han är med. Filmen verkar grym annars också men såklart att det är ett plus att han är med :)
Han är snygg *dör*


Hmm.. Annars i skolan har Evelina och jag gjort färdigt vårat grupparbete och Riksdag och Regering.
Ska redovisas på Onsdag. Vi pratade lite med våran lärare och förklarade och visade. Hon sa att det var mycket mycket bra, och där la jag inte till nått mycket;) MEn man kan väl hoppas på ett VG iallfall. Jag ska öva lite till på mamma ikväll, prata lite mer med Evelina imorgon om en grej jag inte riktigt fattade, och sen ja :D Sen kommer vi vara så jäkla bra :) Mina kompisar (som fick lov att lyssna på mig när jag repeterade idag) sa att om jag pratade så inför klassen så skulle det bli skit bra :) Hihi, hoppas verkligen att det blir det också.

Nu ska jag gå och rita upp lite för att min mamma ska förstå, eftersom vi inte har någon tavla hemma och jag ska rita på tavlan i skolan, sen ska jag leta reda på min laddare till mobilen. Den är borta så jag kan inte använda mobilen då den inte har något batteri. Det är ju inte direkt så att man dör utan den, men det kan ju vara kul att ha den.
Puss

P.S. Är det någon som vet vilken roll Joel Kinnaman spelar i Andra Avenyn? :)

Kommentarer
Postat av: ssara

sv; ja du det är det verkligen!

2010-01-18 @ 21:22:08
URL: http://schaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0