Årsresumé 2009

Januari:
Jag hade haft några andra bloggar innan, som jag kanske skrev konstant i i en veckan sen var det tyst en månad sen skrev jag en vecka och så höll det på. Jag trodde att den hä bloggen skulle bli likadan och la därför inte ner så mycket tid på den. Just då skrev jag bara för att bli känd och tjäna pengar och när det inte gick fort nog så tyckte jag inte att det var roligt längre. Jag var brunhårig då och någon slgs "wannabe fjortis".

Kolla bara håfärgen
l
l
v


Februari:
Jag kom på en ny frisyr som jag kallade "snurren" och som jag använde konstant hela månaden ungefär. Då tog jag också några riktigt fina vinter bilder som jag var otroligt nöjd med.

Den berömda "snurren" hahha ;)

En bild jag tog då


Mars:
Woohoo!! Första gången någonsin jag åkte utanför norden=) Kommer fortfarande ihåg hur det pirrade i magen dagarna innan. För att inte tala om hur pirrigt det var hela vägen till Arlanda! Dock var inte vädret så jätte bra, men helt okej.

Utsikten från kamel-turen =)


Här försökte jag också ta massa fina naturbilder men lyckades inte så värst bra


April:
Äntligen började sommaren komma! Alla klädde glatt av sig, förrutom jag. Jag gjorde det bara hemma ;P Jag var på "we will rock this town" med rockmusik som är känd över hela världen. Riktigt trevligt =)

Biljetten


Jag kom också riktigt nära en av mina idag bästa vänner, com är den som har hjälpt och stötta mig mest genom allt jobbigt. JAG ÄLSKAR DIG HEIDI!!<333
Vi kallar varandra för Fantomen och stålmannen = Hanna och Heidi <3

Maj:
Det var mycket i skolan då. Aktivitets vecka och fågelskådning. Dock inte världens roligaste något av det. Massa prov också som alla skulle göras klara innan sommarlovet och massa. Jag försökte åter igen att ta på mig det stor ansvaret att försöka få till en schysst sommar bild, men såklart gick det åt pipsvängen den gången också. Tog iallafall bilder på mig själv, den här månaden. Båda som jag hade där uppe är från maj månad.


Juni:
Jag fyllde år den månaden =) Dock hade jag nästan aldrig kameran med mig någonstans. Det finns inga bilder alls på mig från den här månaden faktis. Och nu är jag helt ärlig.

Juli:
Hmm.. vad hände i Juli egenligen? Gissar att den som orkar kan kolla tillbaka i arkivet. Men juli månad finns inte ens på min dator så jag gissar att kameran inte direkt var min vän den månaden.. heller.

Augusti:
Augusti då?! Ja, där finns det nog några bilder iaf. Nästan hela Augusti var jag ju på semester, om jag minns rätt?! Såklart att jag mindes rätt. Dock är väldigt många bilder från den tiden för oanständiga för att visa här, men vissa kan jag väl visa=) Jag var i Furuvik på smester i 1 vecka. Och träffade min underbara och älskade vän Jennie. Fy sjutton vad jag saknar dig bruden. Älskar dig mest <33





Titta vilket långt hår jag hade. Saknar :'(


Tack för världens finast vecka älsklingar! <3

Sen var jag ju på semester igen med min mamma på vårat sommarställe också=)
Där åkte vi väldigt mycket båt ut till olika öar på fina dagar och varma nätter =)




Mamma sa åt mig att inte tappa någonting, och det skulle jag inte heller jag skulle bara lägga mig och sola lite. Men klart man tappar något?! Inte direkt förvånad ;P
Det bästa hände dock när jag hade åkt iväg för att köpa tidningen så det hade jag inget kort på. Iallafall, Cicci, Philip och Emma var på bryggan och Cicci ville gå närmare vattnet och kolla så hon bad Philip hålla i hennes mobil ifall hon skulle ramla i vattnet så Philip la den i sin ficka. Sen ville Philip vara närmare Cicci så stog dom längst ut på bryggan och tittade. Philip höll i Cicci för hon skulle lute sig utåt. Så när Cicci ber Philip ta in henne så lutar han henne ännu mera ut och Cicci börjar skrika lite på honom. Men sen när Philip ska dra in Cicci så är han för långt ut och för långt fram så han kan inte dra tillbaka och båda ramlar i vatten. Philip med Ciccis mobil i fickan. Iallfall så springer Emma tillbaka till stugan för att hämta en filt åt Philip. Men inser då att vi är borta, så hon tar bara en handduk som ligger ute på en stol på tork. Så när jag kommer tillbaka från affären så ser jag Philip, Cicci och Emma gå lite längre fram, och undrar vad Phhilip har runt kroppen. När vi  kommer närmare ser vi att det är en handduk.
Leif - Vad har han runt kroppen?
Mamma - En handduk
Leif - Har han badat?
Mamma - Jag vet inte, du får fråga
Leif - Han kanske fryser.
Mamma - Varför har han då inte byxorna på sig?!
Väl tillbaka i stugan får vi hela historien förklarad för oss och en utskällning av Emma att vi hade låst dörren. Då frågar mamma om hon ska låsa upp. Emma svarar ja! Mamma går fram till dörren, tar av nyckeln från dörrhandtaget, som vi hade hängt där för att dom skulle se den om dom ville in, och låser upp dörren. Gissa vem som blev lite arg då?!

Hahahaha, synd att man inte hade bilder på det ;P Iallafall Emma´s blogg hittar ni >här!<

September:
Jag klippte mig och bekte håret=)


Oktober:
Jag var på The Boppers och jag tyckte det var riktigt bra faktist =)

Så såg jag ut när jag var på The Boppers


November:
Lena fyllde år =) Jag var riktigt dålig på att använda kameran och glömde ta bilder på allt!

December:
Mycket snö blev det då. Tomten kom och jag fick fina julklappar.
Lite av mina julklappar:
2 parfymer
1 body lotion
2 harry potter böcker
4 twilight seriren (alla böckerna)
Pengar
Presentkort (b.la Åhlens & Bokia)
Godis
Säker något mer som jag glömde

Sen kom tomten =)


Lite av mitt år 2009 =)

Kram


Kommentarer
Postat av: Cajsa (andra bloggen)

god morgon sötaste. :)

2010-01-08 @ 12:35:53
URL: http://cjss.blogg.se/
Postat av: Cajsa

jag tror jag skrev med fel blogg..XD

2010-01-08 @ 12:36:55
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Cajsa

jo det funkar. själv?

2010-01-08 @ 13:14:37
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: marielle nyberg

hej haft en bra jul och nyår :) ?

2010-01-08 @ 15:50:45
URL: http://mariellenybergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0