En klar, resten kvar

Nu är första saken kvar, min insändare. Den fick handla om att svenska folket sopsorterar för dåligt :) 3/4 av ett A4 papper blev det. Det borde väl vara väldigt lagom? Eftersom dom använder minder text och sånt i tidningen så borde det nog bli bra :) Hoppas man får bra på den iaf :)

Just nu sitter jag och kollar runt lite på olika hemsidor med snygga kläder och olika bloggar. Det är egentligen förundrande hur arg man kan bli om man ser att ens favotir bloggare/bloggerska inte har uppdaterat mer än när man var in förra gången. Haha.. Dom kan ju inte ägna all sin ttid till bloggen, dom är ju precis som vi andra. Som måste göra roliga, tråkiga och alldagliga saker emellan. Man kanske borde ändra lite uppfattning om dom.

Som sagt, just nu sitter jag och kollar runt på shopping sidor på internet, men dom ska jag stänga ner när jag har skrivit färdigt det här inlägget och gå ner och fortsätta med mina läxor. Kanske också tjäna några kronor om jag hjälper mamma med jobbet. Vilket jag antagligen kommer göra ;)

Hittade en super snygg Hoodie tröja hos ellos, funderar på att kanske klicka hem den. Vi får se senare helt enkelt. Imorgon kanske ni får se vad jag fick av min syster igår också :)

Nu, PLUGGA!
Puss


Kommentarer
Postat av: FELICIA

Hehe jaa :D kolla på den du!

Fast den var lite invecklad ibland, men helt okej bra!

2010-01-20 @ 13:46:46
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0