ICA - reklam

Ulf videobloggar kortvarorna och driver med bloggare;)


Bloggare ger igen på Ulf


Vad tycker ni om videorna? Själv tycker jag Att dom är ganska roliga Båda två. Ni Kan inte gissa Hur mycket jag skrattade När jag såg Ulfs video gången på tv första. Haha ..

Ikväll blir det kolla på tv. Johan Falk filmen. Är det någon som vet Vilken som visum ikväll? Ja, kolla på den sen blir det nog sängen. Skolan imorron ju. Packa idrottsväskan Innan Bara för det orkar jag nog Int gör jag morogn bitti. Haha, SLO som man är;) Nu blir det nog kollar runt lite här fixar Innan man sig och kollar tv: n. Vad ska ni Själva göra?
Puss

Kommentarer
Postat av: vesna.blogg.se

så rolig =P

2010-01-18 @ 17:25:57
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0