Kanske en... Årsresumé?

Vad tycker ni? Ska jag göra en årsresumé av 2009? Låter det bra eller? Jag har ju inte direkt haft världens roligaste år men det har varit jätte bra på så sitt sett? Ska vi köra på en sån imorgon då? Det låter bra tycker jag iaf =)

Förresten, Hur många av er läser Kenzas eller Tyras bloggar? Visst vill man verkligen åka till ett varmare land då? Men själv får man klä på sig varmt och drömma sig bort med dom 20 till 25 minus grader vi har här hemma hos mig. Men ja, det var ju några år sedan det var riktigt kall vinter här sa vi Svenskar kanske har blivit lite bortskämda. Bra är iaf att forskarnas teorier om att polarisarna smälter inte verkar stämma. Aja, nu vi int dra in oss på en massa miljö snack. Men visst är det positivt?! : S
Jag kom på en grej. Vi kanske kan ha typ "tema-inlägg" Då kan jag ju skriva om Miljön eller Politiken eller sånt. Det låter också lite bra va?! ;)
Nu ska jag faktist snart stänga av den här saken och lägga mig. Det behövs =)



P.S. Har jag inte vairt duktig med att blogga idag?! o Jag har något humör / känsla för att blogga just nu. Och det är bra, hoppas att håller det i sig, plus att jag har haft bilder i ALLA inlägg =)

P.S. 2 Hur låter mina ideer jag har snackat om? Årsresumén, "Tema-inläggen" och var det mer? Var det ner? : S

Kommentarer
Postat av: Cajsa

snyggt du har fått det! :D



sv. hehe det är skitkul...XD

2010-01-06 @ 22:53:21
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0