Ny design!

Tack snällaste Emma för hjälpen med den nya designen ;)

Om ni frågar kanske hon kan hjälpa er också, hon gör designer och header/banner själv. Även om min kanske inte är det. Iaf besök Emmas blogg >här<

En ny design känns annars som ett ganska fräsch alternativ och ett bra sett att fira 1 år med bloggen :D Jag hade tröttnat lite på det ljusa och "flickiga" nu kör vi dark ett tag. Haha, fast jag älskar själv "flickiga" bloggar. Alltså inte till utseendet men sättet dom skriver på. Haha, svårt att förklara.

Nu blir det iaf lite mera städning. Snart klar. Har inte bara städat har resat ut lite och gjort om lite. Fast om jag får bestämma är vi inte färdiga med det än ;D Iaf, städning och fixning ett tag till, sen blir det nog sängen kanske tiditgt. Ska upp tidigt imorron. Besöka min mormor och tandläkaren. Springa ett snabbt ärende i stan också, med mamma. Riktigt mysigt. Lite mamma och dotter time :D Känns som vi gled ifrån ämnet lite där men men.. vad gör det?! Kom på att spikmattan också är ett alternativ innan sänge. Vi får se =)

I Februari 2009


P.S. Vad tycker ni om min nya design?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0