Det luktar sommar

Hej allihopa :)

Jag är otroligt dålig på att blogga men vem bryr sg? egnetligen, helt ärligt? Dom som läser det här är antaglien ganska väl medvetna om det så.. Aja, jag tänker skriva iallafall.

Idag har jag varit i Västerås. Btw, någon som vet vem den oerhöts snygga kille på Elgiganten megastore på erikslund i Västerås är? Han var typ där några minuter efter 11 :) Oerhört snygg kan jag bara säga. Jag höll på att dö. Jag bara stog där och stirrade, han kände nog det för han kollade tillbaka. Jag sprang runt hyllan så att jag kunde stå och glo på honom fast det såg ut som att jag stog och kollade på mobiler ;) Men seriöst han var snygg så att man höll på att dö. Synd att jag inte sa något men det var för pinsamt. 
Iaf någon som vet vem han var eller tror sig veta. Kommentera eller maila så kan jag beskriva honom bättre ;)

Mamma har iaf öppnat dörrar och fönster på vid gavel här hemma. Det är ungefär bara 5+ här hemma men gud vad det känns bra. Man får verkligen sommar känslor. Sommaren 2010 here I come! Ungefär iallafall. Nu sitter jag bredvid min syster och letar efter kille på internet. Ingen större lycka men men.. Jag har trevligt iallafall.

Jag kommer antagligen uppdatera er senare också:)

Btw, tycker ni att rättlåt vann melodifestivalen iår? Klassiks fråga, haha. Men kul att veta vad ni tycker iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0