Turn the heat up!

Beyonce´s nya parfym HEAT, den är ju bara för underbar! 

Beskrivningen kommer här...
´Beyoncé Heat öppnar upp med vaniljorkidé, neroli orpur, magnolia och persika för att övergå till ett hjärta av kaprifolnektar och cremè de musk. Doften avrundas med giant sequoia milkwood, tonkabönor och amber.
Flaskans kurviga form och färg ger intrycket av eld inuti flaskan, vilket personifierar Beyoncés personlighet och glöd.´

Jag måste ju bara säga att den doftar ju helt, helt undebart! Den är så grym. Jag kan inte låta bli att lukta på den varje gång jag går förbi den! Den luktar så himla gott! Ååh.. Jag måste ha den! Nu har jag ju sagt att jag vill ha den i julklapp men frågan är om jag kommer kunna hålla mig så länge! :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0