101002

Hej!

Hahahaha.. Vilken duktig bloggerska jag är. Jag tänkte uppdatera imorse och trodde verkligen att jag gjorde det. Fram tills nu. Nu insåg jag att jag inte hade uppdaterat er idag ;) Duktig som jag är.

Dagen har iallafall gått.. Sov väldigt länge imorse.. Mem det får man om man är lite halvsjuk, ledsen, irriterad och trött ;)

Började dagen så.. Sen slppade jag typ hela dagen, köpte godis till ikväll. Sen gick mamma och jag upp till Leif och så tog vi honom med oss till Gunvor som fyller år idag, när vi kom hem ville Emma ha med mig ut på en liten fotoshoot. Först tyckte jag att det skulle vara för kallt men sen sket jag i det och gick ut och frös istället ;) Bilderna blev ganska fina faktis. Just nu håller jag på med lite redigering och sånt.. Det blev lite för kallt på slutet så vi ska fortsätta lite imorron istället :D Jag är modellen och Emma är fotografen. Vi hjälps åt lite med redigeringen.. Jag gör typ bara svartvitt medans Emma testar massa olika grejer ;)


Innan


Efter

Det är jag som har redigerat den bilden. Den är alltså bara gjor i svart/vitt. Allt förutom ringen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0