101003

Hej bloggen :)

Imorse när jag skulle byta om kommer Olle in :o Jag skriker till honom typ ´Olle jag har inga kläder på mig! Kom inte hit!´ Sen tog jag på mig första bästa tröja. Såklart blev det en vit och lite genomskinlig. Äsch, det gör inget tänkte jag och när jag skulle gå på toa och borsta tänderna och så när jag var färdig, helt plötsligt från ingenstans så börjar jag blöda näsblod. Det är verkligen inte lite heller. Det typ bara forsra blod, och in i munnen (jag hade munnen öppen av någon konstig anledning) och ner på tröjan och det verkligen bara forsar. Jag visste inte vad jag skulle göra, fick typ panik och blodade ner hela handfatet. Sen skriker Emma ´Men håll huvet bakåt då!! Då började det sluta lite.. Men gud vilken panik jag fick alltså. Det var så sjukt äckligt och jag har aldrig varit med om det någon gång :o Usch, det luktar och smakar fortfarande blod fast jag har sköljt. Det var verkligen sjukt äckligt..

Jag tänkte iallafall visa lite nya bilder från igår :)

Innan


Efter


Fina va?! :)

Kommentarer
Postat av: Plutten

Men guuud vad läskigt :O hatar blod jag...



Svar; Haha, ja, den var lite småsjuk:P

2010-10-03 @ 18:18:39
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0