100930

Hej bloggen!
Jag är hemma idag eftersom jag är sjuk. Egentligen skulle jag gå till skolan men jag orkar inte med alla människor som tycker att det är äckligt och jobbigt att jag kommer till skolan fast jag är sjuk. Jag har gått hela veckan och flera undviker mig, mina kompisar vill inte ta i mig och det börjar bli lite jobbigt faktist. Det tar på psyket när dom gör så.. Iallafall så bestämde jag mig för att vara hemma idag. Fast jag är på bättringsvägen :)

Iallafall, vad finns att göra när man är hemma och är sjuk?! Kom gärna med tips!
Än så länge har jag kollat igenom väldigt många gamla bilder på datorn så tänkte slänga upp några senare? :)

Just nu sitter jag i soffan, med telefonerna bredvid mig, TV:n på och datorn i knät. Fattas bara en kladdkaka.. Ååhh.. Kladdkaka. Nu blev jag ju sugen. Haha.. Bli inte oroliga om jag snart skriver. `JAG BAKADE EN KLADDKAKA!! Haha ;)

Nej, nu ska jag se över vilka bilder som är uppläggningsbara här ;) Vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0