Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Min mål och drömmar. Just nu är mitt mål att söka ett bra val till gymnasiet. Komma in där och förhoppningsvis trivas där! :)
Annars så har jag som mål att lära mig leva med mig själv. Det låter säkert konstigt, men det har hänt så mycket och jag har förändrats så mycket så jag har inte hunnit tänka på mig själv, vad jag vill och hur jag vill vara. Så det är ett mål jag har. Jag tror att jag gillar mitt nya jag, men jag vill hinna lära känna mig själv lite.

December


Januari (Början)


Januari (slutet)


Februari


Som ni ser har det hänt en del på utsidan och minst dubbelt så mycket på insidan. Det är mycket som har hänt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0