Update

Jag är helt värdelös på att blogga. Jag har verkligen ingenting att skriva om och jag har verkligen inte humör eller tid till det just nu. Jag orkar inte ta allt men ja, det går väl åt helvete.. Som vanligt..

Annars så skulle jag vilja testa en anna hårfärg.. Bara för trevlighetens skull men jag vet inte. Den som jag har nu


Ser ut ungefär såhär..


Och nu är den typ blå/grå/grön.. Väldigt urtvättad och skiftande :/ Väldigt synd att det inte höll bättre.. Men det är ju svårt att få ´ovanliga´ hårfärger att sitta kvar. Jag skulle iallafall vilja testa en annan sorts blå sen en annan sorts röd och sen skulle jag vilja testa att vara svart hårig också.. Men vi får se hur det blir med det..

Btw, så jag gillar Bullet For My Valentine´s senaste platta :)
Bullet For My Valentine – Pleasure And Pain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0