Your stupid motherfucker!

Halloj!

Jag har verkligen inenting att blogga om.. Lite konstigt med tanke på att jag förra veckan tyckte att jag hade hur mycket som helst att blogga om?! MEn det hönder verkligen ingenting just nu.. Eller jo, det gör det väl. Men för er är det bara tråkigt att läsa pch för mig så finns tid liksom ingen tid eller lust till att blogga ;o Lite synd men så är det..

Nu ska jag iallafall hem till min pappa.. Så ni kan nog räkna med en ganska så tråkig blogg fram tills om en vecka iallafall..


Älskar den tröjan! Verkligen grymmt grym ;P

Tyler Hilton & Bethany Joy Lenz – When The Stars Go Blue

Kent – Varje gång du möter min blick

Stone Sour – Wicked Game

John Mayer – Who Says

Anna Ternheim – What Have I Done

All Time Low – Weightless

Så har ni något att göra när jag är borta iallafall ;)

Kommentarer
Postat av: Cajsa

hejsan! :D allt bra med dig idag?

2011-01-21 @ 10:38:37
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0