Arg

Åhh.. Jag blir så förbannat jävla arg, när jag läser sånt på andras blogggar. Spec den här då det är min egen syster. Jag var in på min systers blogg och hittade ett inlägg som jag vart jävligt arg över!!

Utkast från Emmas blogg
"-Fläsberg
-Fitta
-Dej skulle man kuna steka på morgonen om man vill spy
-Sorry Emma du rörde inte på fläsket till räckligt fort
Sånt har blivit en del av min vardag, jag säger att jag inte tar år mej men egentligen så svider det hårt i hjärtat, det är som paraciter som inte släpper taget. Jag vet inte om jag orkar mer!"

När jag ser sånt blir jag jävligt förbannade, dels för att jag själv har varit där, men också för att jag visste att dom säger sånt, men jag vet inte vad jag ska göra!! Jag känner mej så jävla jag hjälplös och jag hatar det!! Dels då för att själv har varit där och vet hur jävligt det känns!! Men också för att jag kan sätta mejin i båda rollerna!! Som mobbad och som en som bara kollar på. Det skulle var bra om jag kunde sätta mejin i rollen som mobbare också, så att jag kunde ge alla rätvisa. Men det kan jag inte, och jag kommer aldrig att kunna. Jag kommer aldrig kunna ge det här inlägget nån rättvisa, men jag känner mej som en mobbare när jag bara se och hör det.

Först hade jag tänkt ge ett svar till henne:
Jag vet hur det känns sis, jag har själv varit där och jag hatade det. Hatade tanken på att behöva gå till skolan varje dag. Hatade tanken på att ens träffa mina närmast vänner. Så jag började hitta på att jag var sjuk och fick stanna hemma. Mamma vart såklart arg, men det hjälpte mej. Då behövde jag inte träffa dom och det var så jävla skönt. Mamma började ju såklart bli orolig när jag var sjuk hela tiden. Så jag fick vara en del på sjukhuset/vårdcentralen och ta en massa prover och dom skulle känna och klämma. Dom hittade alödrig något fel på mej, och än idag är det bara jag som vet om det här, ända till nu.
Du måste kämpa gumman. Jag är inte kvitt mobbarna än idag. Man kan fortfarande få något glopord efter sej i korridoren och hör ett hora, tjockis, eller varför måste du vara så jävla ful och äcklig? Det är inte kul, men jag mår så himla mycket bättre idag än vad jag gjorde då.
Vi kan klara det här tillsammans vännen. Jag hjälper dejn och du hjälper mej?  Vi ska klara det här!!! Vi ska inte låta dom vinna över oss!! inte låta dom tryck ner oss!! Vi måste klara det här tillsammans!! Ska fan inte förlora det här kriget!! Det här är det enda kriget, vi ska kämpa och döda i!! Vi ska döda deras jävla ord!! Vi ska döda deras jävla förmåga att nånsin mobba igen!! Vi ska döda sis!! Vi ska döda och en dag ska dom fan krypa på sina bara knän för att be om förlåtelse!! Vi ska överleva!! Vi ska göra det här tillsammans!!
Jag vet att du känner att det låter konstig, och att du tycker att jag kanske nästan är med om mobbar. Men  herregud, hur skulle jag kunna veta vilket jävla liv dom ksulle göra av det att jag inte ville umgås med dej i skolan?! hur fan skulle jag kunna veta att det var dej dom skulle ge sej på efter mej!! Men vi får inte ge upp nu!! Vi ska vinna!! Vi ska vinna med hässtlängder!! Sen när vi sitter där och är framgångsrika, då kan vi kolla ner på dom som förstörde samhället i sin ungdom. Dom som inte kommit någonstans med sitt liv. Då kanske dom en dag kommer tillbaka och ber om förlåtelse!! Vi ska vinna det det här kriget ghumman!! Vi ska fan stanna kvar på denna jorden och klara det här tillsammans!! Ingen du, ingen jag!!
Jag älskar dej nu och föralltid!!<3
Hanna


Arrghh.. Jag hatar att sitta där så jävla hjälplös!! Jag hatar det!! Jag mår fan skiit för det!!
Vi ska vinna!! Jag hoppas att alla som är utsatta för det läser det här.

Om ni vill kan ni prata med mej om det. Mejla [email protected]

Puss

Kommentarer
Postat av: Cajsa

såg att jag fått mail av dig, ska svara så fort jag hinner! :)

xx cajsa

2009-03-23 @ 18:31:00
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; hehe, göra ikväll då? :D

2009-03-23 @ 18:47:31
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja gud ja.. haft en bra dag då? :)

puss

2009-03-23 @ 19:34:17
Postat av: Cajsa

svara klart på komentarerna och sen ska jag gå och lägga mig.. du då? :)

2009-03-23 @ 19:50:25
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; okej :D

jag ska kolla tv och blogga :D

2009-03-23 @ 20:42:03
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Cajsa

jag tror tyvärr inte det.. :( men nu ska jag gå och lägga mig. god natt tjejen, höres i morron! :D

2009-03-23 @ 21:36:09
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; om Å Ä Ö försvinner på msn ska du trycka på ctrl och sen klicka på shift :)

2009-03-24 @ 06:05:33
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

menade att du ska klicka på alt :)

2009-03-24 @ 06:05:47
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejhej allt bra?

2009-03-24 @ 13:21:38
URL: http://youngwoman.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo det är sant:

vad gör du?

2009-03-24 @ 14:33:44
URL: http://youngwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0