-

Ja, jag är rädd
Rädd för att höras
Rädd för att märkas
Jag vet inte varför
Men helt plötsligt fans rädslan där
Rädslan för allt
Rädslan för livet
Rädslan för mörkret
Ångesten
Ångesten som var som värst på natten
På natten
Var rädd för att sova
Var rädd för att inte sova
Var rädd för allt
Ville inte öppna ögonen
Ville inte vara vaken
Vill inte tänka alla tankar
Ville inte höra alla ljud
Ville inte märkas
Ville glida genom vardagen
Ville bara finnas men inte göra något
Ville leva mitt liv
I min värld
Det gick inte
Det går inte
Hur fan gör ni?
Hur fan kan ni bara gå runt och vara i er värld?
Snälla, jag behöver dej
Jag vill inte göra det här själv
Jag är rädd
Rädd utan dej
Varenda liten sekund utan dej
Det gör mej rädd
Rädd för allt
Den natten får jag ångest
Natten du inte var här
Jag kan inte hänga mitt liv på dej
Men en del
Det är underbart att ha dej här
Ha dej här
Med mej
Då slipper jag vara ensam
Ensam med ångetsen
Ensam med rädslan


Kommentarer
Postat av: Anonym

svar. haha visst är han ;D åååh jag saknar dig så j*vla mkt, ska vi träffas snart elr?!?! :D puss på dig och du är sötast<33

2009-05-23 @ 19:05:37
Postat av: jennie

haha glömde skriva att det va jag :P

2009-05-23 @ 19:06:05
URL: http://jenniewallins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0